بارسلونا نیوز

دنی آلوز مدافع بارسلونا عنوان کرد که نمی‌تواند شایعات مبنی بر خروج ژاوی از بارسلونا را باور کند و از تصمیم این هافبک متعجب شده است. دن پترسکو، سرمربی العربی روز سه شنبه عنوان کرد که آنها با ژاوی به توافقات اولیه رسیده اند و هافبک اسپانیایی به زودی تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت. به گزارش Goal.com با اینکه ژاوی می‌تواند نقش بزرگی در خط هافبک تیم لوییس انریکه برای فصل بعد داشته باشد، او تصمیم گرفته که از نوکمپ برود و آلوز از این اتفاق متعجب شده است.

 

او در مصاحبه با AS گفت: "با من شوخی می‌ کنید؟ نمی‌ توانم باور کنم. حتما شوخی می‌کنید. نمی‌تواند درست باشد. اگر ژاوی که سمبل باشگاه است، بتواند برود، پس هر کسی می‌تواند برود. متوجه این موضوع نمی‌ شوم. من را دچار شوک کردید. ژاوی نمی‌تواند بارسلونا را ترک کند"

 

سپس وقتی از آلوز درباره ی ماندن ژاوی سوال شد پاسخ داد: "امیدوارم اینگونه شد. البته شما من را مضطرب و پریشان کردید. با من شوخی می‌کردید. درست است؟"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 خرداد 1393 | 1:35 | نویسنده : amin salamt |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.